lørdag 17. februar 2007

Besøk av bestemor og bestefar

Denne helgen har jeg besøk av bestemor og bestefar fra Oslo. De kom på fredag morgen, og skal være her til mandag ettermiddag. Det synes jeg er kjempekoselig!

Bestefar liker å tulle og leke med meg. Enten rir vi hest, eller så kiler han meg, eller later som om han skal ta meg. Da er det både gøy og skummelt på en gang.



På kvelden i går var vi på Lagunen, for bestemor skal strikke til meg. Det er hun kjempeflink til, og jeg har fått masse av henne allerede i mitt korte liv. Blir spennende å se om hun kommer til å strikke like mye fremover, nå som jeg blir storesøster snart, eller om jeg må dele noe av oppmerksomheten. Selv håper jeg bare at hun strikker dobbelt så mye...
Før vi dro hjem gikk vi innom McDonald's og spiste is. Jeg liker is!


Etter at jeg la meg i går satt de voksne oppe og så på tv. Men jeg tror egentlig at i hvertfall noen av dem egentlig skulle ønske de var meg, og kunne sove...

Ingen kommentarer: